Tak wygląda apartament w górach po pobycie turystów. „Wybita szyba, dziury w panelach, pasta na ścianach...”

Tak wygląda apartament w górach po pobycie turystów. „Wybita szyba, dziury w panelach, pasta na ścianach...”

Właściciel jednego z obiektów noclegowych w polskich górach pokazał, jak wygląda apartament po kilkudniowym pobycie młodych turystów z Warszawy.

Galeria:
Zdewastowany apartament w górach po pobycie turystów

W ostatnich dniach pisaliśmy o problemach, jakie właściciele niektórych pensjonatów w górach mają z przyjmowaniem krytyki pod adresem ich obiektów. Po aferze Willa Karpatia (internauta zamieścił wymianę zdań pomiędzy swoją ciotką i pracownikiem ośrodka, który wyzywał kobietę od zapijaczonych fanek disco-polo, która targowała się o cenę jak ostatni żebrak i zaczepiała obcych mężczyzn), internauci wpadli na trop ośrodka z Karpacza, którego właściciel również nie może się pochwalić dobrą komunikacją z klientami w internecie. Właściciel Gościńca negatywnie reaguje na każde słowa krytyki pod adresem jego pensjonatu. Często zdarza mu się również obrażać klientów. Mężczyzna tłumaczy, że noclegi w Gościńcu są bardzo tanie, dlatego standard oferowanych przez ośrodek usług również nie jest wysoki.

Nie wiemy jak zachowywali się turyści w tych ośrodkach, natomiast relacja właściciela apartamentów w Zakopanem pokazuje, że w wielu przypadkach turyści nie potrafią się zachować na urlopie, a kulturę osobistą zostawili w swoich domach. Gerard Wolski udostępnił na Facebooku fotografie, które pokazują, jak wygląda apartament po sześciu dniach pobytu czteroosobowej grupy młodzieży z Warszawy.

„Wybita szyba, zalane kanapy, zatkany zlew, pasta do zębów na ścianach” – wylicza właściciel obiektu. Okazuje się jednak, że zniszczenia są znacznie poważniejsze. Po dokładnym sprawdzeniu okazało się, że w goście zrobili w panelach dziury, panele pod łóżkiem były zalane, a ściany wymagają ponownego malowania. We wszystkich pomieszczeniach znajdują się również góry śmieci. „Dodam oczywiście ze nie ma znaczenia pochodzenie, czy to Warszawa czy inna miejscowość. Takie zachowanie przynosi wstyd każdemu” – podsumował właściciel.

facebookCzytaj też:
„Miałem pani stopy masować?”, „Smród ustał, jak pan wyjechał”. Tak właściciel pensjonatu odpowiada na opinie turystów

Źródło: WPROST.pl