Jak czytamy na profilu marki na Facebooku, Żubrówka Czarna ma trzy powody do dumy: wodę z Puszczy Białowieskiej, spirytus pszeniczny oraz filtrację węglem drzewnym dębowym. Teraz, jak pisze firma, ma sześć kolejnych takich powodów: „wybitnych animatorów, którzy w różnych stylach opowiedzieli historię spotkania Natury i Rzemiosła”.
Bagiński i Kayah
Mowa o niespełna czterominutowym nagraniu „Czarna Polana”, które stworzyło sześciu specjalistów od animacji, pod kierownictwem Tomka Bagińskiego. Bagiński, który w „Czarnej Polanie” odpowiada za scenariusz i reżyserię, był w przeszłości nominowany do Oscara za „Katedrę” i uznawany jest za mistrza w swoim fachu. Muzykę do filmiku stworzył Atanas Valkov wespół z Kayah. W nagraniu wziął udział także zespół Laboratorium Pieśni.
Inspiracja Puszczą Białowieską
„Na Czarnej Polanie spotkali się Natura i Rzemieślnik. Oboje potężni, lecz jeszcze sobie obcy. Czy połączy ich akt tworzenia? Oto inspirowana Puszczą Białowieską animacja o zderzeniu natury z ludzkim rzemiosłem. To epicka opowieść o miłości przezwyciężającej strach. Instrumenty słowiańskie i wschodnioeuropejskie, biały śpiew i transowa powtarzalność słów składają się na niepowtarzalny utwór, sięgający korzeniami do słowiańskiej tradycji muzycznej” – czytamy na stronie promującej spot.
Pozytywny odbiór
Nagranie cieszy się dużą popularnością wśród internautów, którzy chwalą spot za promowanie tego, co jest częścią polskiego dziedzictwa kulturowego.
twitterCzytaj też:
Cindy Crawford w kampanii Reserved. Promuje nową kolekcję polskiej marki