O problemach ING Banku Śląskiego napisał serwis komputerswiat.pl. Użytkownicy narzekają na brak możliwości zalogowania się do swoich kont, zarówno na komputerach jak i telefonach. Informują także o tym, że nie działa opcja wykonywania przelewów.
Problemy klientów
„Chciałem dokonać płatności przez PayPal, karta z ING niby odrzucona lecz płatność w historii obecna. Brak możliwości zalogowania się na stronę banku, również w aplikacji mobilnej. Znów się ING nie popisał, już brak mi cierpliwości do tego banku” – napisał jeden z użytkowników serwisu downdetector.pl.
Dziennikarze komputerswiat.pl uzyskali już w tej sprawie komentarz od rzecznika prasowego banku. „Niestety jesteśmy świadomi problemu. Obecnie system bankowości internetowej i mobilnej działa w zakresie ograniczonym do podstawowych funkcji – można sprawdzić saldo konta oraz wykonać przelew. Pracujemy nad przywróceniem działania wszystkich naszych usług/funkcji” – brzmi komunikat firmy.
Przypomnijmy, wczoraj z awarią zmagał się mBank. Klienci mieli problemy z wykonywaniem przelewów przez aplikacje oraz płatnościami za pomocą BLIK. Bank przez czas, kiedy trwało naprawianie usterki, umożliwił użytkownikom wykonywanie przelewów za pośrednictwem mLinii i w oddziałach banku.
Czytaj też:
Awaria mBanku. Kłopoty z przelewami i transakcjami BLIK