„Premiera gamy autorskich produktów i otwarcie się firmy na nowe kategorie wpisują się w rosnący segment napojów na bazie roślin i konsumencką potrzebę rozszerzania i urozmaicania diety poprzez zwiększenie spożycia produktów roślinnych" – czytamy w komunikacie.
Produkt dla dbających o zdrowie
Coca-Cola podała, że konsekwentnie i systematycznie realizuje strategię Total Beverages Company, zakładającą m.in. zwiększenie w ofercie udziału innowacyjnych produktów, napojów o obniżonej kaloryczności oraz rozbudowanie półki napojów niegazowanych. AdeZ to – w ocenie koncernu – optymalny wybór dla osób, które w trosce o zbilansowaną dietę szukają bardziej zróżnicowanych składników odżywczych, np. roślinnych.
„Coca-Cola bardzo uważnie wsłuchuje się w dynamicznie zmieniające się potrzeby konsumentów. Od dziesięcioleci oferujemy produkty, które dopasowane są do stylu życia, diety czy preferencji smakowych konsumentów. Wprowadzenie na rynek marki AdeZ to odpowiedź na zainteresowanie zdrowszymi przekąskami oraz coraz mocniej zarysowujący się trend skupiony wokół diety roślinnej. Konsumenci potrzebują napojów funkcjonalnych, które dodatkowo świetnie smakują. Dlatego oferowanie większego wyboru zgodnego z upodobaniami i preferowanym stylem życia jest dobre zarówno dla naszych konsumentów, jak i dla rozwoju naszej działalności biznesowej" – podsumowała dyrektorka ds. marketingu w Coca-Cola Poland Services Paola Sandoval, cytowana w komunikacie.
Czytaj też:
Coca-Cola wypuszcza nową wersję napoju. Bez kalorii i koloru