McDonald's próbuje dostosować się do nowych kulinarnych trendów. Od jakiegoś czasu w lokalach należących do sieci możemy zamówić spersonalizowanego burgera czy świeżo wyciskane soki. Tym razem popularna restauracja postanowiła wprowadzić nowość dla miłośników frytek. Frytki ze słodkich ziemniaków były testowane przez McDonald's już kilka lat temu, jednak finalnie sieć nie zdecydowała się na wprowadzenie ich do stałej oferty. Ponieważ potrawy z batatów stają się coraz bardziej popularne, władze amerykańskiego giganta postanowiły jeszcze raz przetestować ten produkt.
Frytki z batatów trafiły do sprzedaży w kilku lokalach w Singapurze, Norwegii, Szwecji oraz Holandii. Od 19 września będą mogli ich spróbować także konsumenci z Polski. Ponadto, McDonald's przywrócił do oferty burgery Maestro: Grilled Cheese, Fresh DeLuxe oraz Beef & Grilled Onion.
Czytaj też:
Sałatki z McDonald's wywołują niebezpieczną chorobę pasożytniczą? Są wycofywane ze sprzedaży