„Szanowni Państwo. Informujemy, że obecnie nie można korzystać z naszych bankomatów. Pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem niedogodności. Bezpłatne wypłaty są możliwe BLIKiem w bankomatach innych banków. Salda rachunków mogą być nieaktualne, prosimy o wzięcie tego faktu pod uwagę, planując wydatki. Przepraszamy za utrudnienia. O postępie prac będziemy informować na bieżąco”- czytamy na profilu Santander Bank Polska na Facebooku. W komentarzach pod postem klienci poinformowali o innych problemach w funkcjonowaniu bankowości.
Problemy z kartą
„Porażka – dzisiaj odrzuciło mi kartę, mężowi również w sklepie – pomimo, że pieniędzy jest na koncie sporo. Przelałam na kartę kredytową, mam w tym samym banku – myśląc, że zapłacę za towar. Do tej pory czekałam max pół minuty, obecnie minęło 2 godz. przelewu nie ma” – napisała jedna z użytkowniczek. „Narzeczony na stacji paliw o 7 rano nie mógł zapłacić za paliwo będąc ponad 100 km od domu i spiesząc się do szpitala. Jesteście niepoważni” – napisał ktoś inny.
Konsumenci zwracają uwagę, że nie zostali poinformowani w porę o awarii. „A ja się rano wściekałam, że nie mogę pieniędzy wyciągnąć. Wysyła się jakieś informacje, przynajmniej człowiek by się szybciej zorganizował” – zauważyła jedna z komentujących. „To jest śmieszne. Potraficie dzwonić w każdy dzień tygodnia o każdej godzinie, a nie potraficie wysłać powiadomienia ze nie można płacić karta i korzystać z bankomatu? Kpina w biały dzień. Ludzie idąc rano do pracy musza kombinować jak zapłacić za własne śniadanie. Wstyd i nic więcej” – brzmi kolejny z komentarzy.
facebookCzytaj też:
Złożyli wniosek, nie mogą głosować. Ministerstwo Cyfryzacji: O powody trzeba pytać w gminach