Problemy kolejnego banku. Serwis internetowy, aplikacja oraz karty nie działają

Problemy kolejnego banku. Serwis internetowy, aplikacja oraz karty nie działają

Bankomat, zdjęcie ilustracyjne
Bankomat, zdjęcie ilustracyjne Źródło: Fotolia / LumineImages
Kilka dni temu pisaliśmy o awarii systemu w Santander Bank Polska. Teraz na podobne problemy uskarżają się klienci PKO BP. Chociaż firma informuje o kilku niedogodnościach, to klienci wymieniają szereg kolejnych.

„Szanowni Państwo, informujemy, że obecnie z powodów technicznych dostęp do serwisu iPKO oraz aplikacji IKO jest utrudniony. Trwają prace nad przywróceniem dostępu do usług. Jednocześnie informujemy, że karty płatnicze powinny działać prawidłowo. Przepraszamy za utrudnienia”– czytamy w komunikacie PKO Bank Polski na . W komentarzach klienci zauważają, że awaria dotyczy także innych usług banku.

Problemy z płatnością kartą

Internauci uskarżają się na to, że nie mogą wypłacać pieniędzy w oddziałach banku. Informują również o problemach w płatności kartami i zwracają uwagę na to, że bank nie informował wcześniej o awarii. „Przecież to jest jakiś absurd, rzeczy nie wywalają się bez powodu. Jeśli trwają prace techniczne to klienci powinni zostać o tym poinformowani. To jest jakieś totalne nieporozumienie” – zauważył jeden z komentujących. „To jest awaria. A one mają to do siebie że są nieprzewidziane. W oddziałach już część funkcji działa ale jeszcze nie wszystko" – skomentował ktoś inny.

facebook

Polskie oddziały banków nie mają ostatnio dobrej passy. W poniedziałek 22 października pisaliśmy o awarii bankomatów Santander Bank Polska. Także wówczas klienci alarmowali, że nie mieli możliwości płatności kartą.

Czytaj też:
Awaria bankomatów w całej Polsce. Ważne informacje dla klientów

Źródło: WPROST.pl / Facebook