Klienci ING Banku Śląskiego w czwartek 29 listopada musieli liczyć się z wieloma utrudnieniami. Przed 15.00 na oficjalnej stronie banku poinformowano, że „Doszło do obszernej awarii, której skutki objęły większość usług banku, w tym bankowość internetową, mobilną oraz bankomaty i wybrane metody płatności". Poinformowano wówczas, że podjęto kroki w celu ustalenia przyczyny wystąpienia awarii. „Ustalamy przyczyny i podejmujemy kroki, by jak najszybciej przywrócić dostępność podstawowych usług” - dodano.
Awarię udało się usunąć po siedmiu godzinach prac. ING Bank Śląski w oficjalnym komunikacie poinformował, że „wyciągnie wnioski, by taka sytuacja więcej się nie powtórzyła”. Zobowiązał się także do „zwrócenia prowizji za wypłaty z obcych bankomatów”, których dokonano w dniu awarii. Bank automatycznie będzie zwracał pieniądze na konto.
Czytaj też:
Problemy z Facebookiem i Messengerem w Polsce i innych krajach