Biuro Prawne i Spraw Pracowniczych Kancelarii Sejmu opublikowało ogłoszenie o naborze pracownika do sprzątania w Biurze Administracyjnym na pół etatu. Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało m.in. utrzymanie porządku i czystości w wyznaczonym rejonie, mycie okien, pranie dywanów, sortowanie makulatury czy uzupełnianie na bieżąco środków czystości w wybranych pomieszczeniach.
Uwagę zwróciły wymagania, jakie muszą spełnić kandydaci. I tak oto osoby, które chciałyby się zatrudnić w Biurze Administracyjnym Sejmu muszą wykazać się znajomością środków czystości, umiejętnościami sprzątania, współpracy w grupie i posługiwania się urządzeniami do utrzymania czystości, a także rzetelnością wykonywania obowiązków, dyspozycyjnością, gotowością do pracy n wysokości oraz uczciwością. Mile widziane jest także co najmniej wykształcenie zasadnicze zawodowe.
Osoby, które są zainteresowane tą ofertą powinny wysłać swoje CV oraz list motywacyjny na adres Kancelarii Sejmu.
Czytaj też:
260 tys. złotych na raut organizowany przez Kancelarię Sejmu? CIS dementuje sensacyjne doniesienia