Samochody poruszające się po stolicy w ramach usługi Black muszą spełniać restrykcyjne wymagania w zakresie klasy i modeli. Na długiej liście dostępnych w usłudze aut znajdują się nie tylko czarne limuzyny, lecz również takie marki, jak: Infiniti, Mercedes Benz – klasy E, S, Lexus, BMW – serii 5; Audi A6, A7, A8, Tesla – model S. Wszystkie z nich muszą być wyprodukowane najpóźniej w 2012 roku i mieć w standardzie skórzane fotele.
To właśnie ekskluzywne auta ze skórzaną tapicerką i najwyżej oceniani kierowcy za kółkiem, to dwa główne filary Black. Po stołecznych ulicach jeździ aktualnie około 40 takich samochodów, ale docelowo będzie ich zdecydowanie więcej. Za kierownicą w Black spotkamy też najwyżej ocenianych kierowców, ubranych w stylu smart casual, których średnia ocen w aplikacji jest równa bądź wyższa od 4,8.
Warszawa na start
Black uzupełnia obecną ofertę firmy Uber w stolicy, gdzie dostępne już są: popularne i niedrogie przejazdy w opcji UberX, bardziej komfortowe w standardzie Select oraz przejazdy większymi samochodami w ramach oferty Uber VAN.
– W dużych polskich miastach rośnie zapotrzebowanie na usługi typu premium w zakresie miejskiej mobilności. W naszym regionie geograficznym Warszawa jest trzecim miastem, po Pradze i Kijowie, którego mieszkańcy mogą korzystać z nowego standardu przejazdów. Warszawa jest dla nas miastem pilotażowym dla tej usługi. Wprowadzenie nowego produktu w Polsce to też kolejna inwestycja dla Ubera na tym rynku – tłumaczy Ilona Grzywińska-Lartigue, dyrektor komunikacji w firmie Uber w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.
Ceny za przejazd
Minimalna wartość przejazdu w opcji Black wynosi 30 zł, a cena samej usługi – podobnie jak w przypadku pozostałych opcji – jest znana z góry, przed akceptacją kursu przez użytkownika.
Czytaj też:
Oscar za montaż? Internauci śmieją się z filmu „Bohemian Rhapsody”