W czerwcu najsłynniejsza polska trenerka fitnessu Ewa Chodakowska uruchomiła nową markę kostiumów kąpielowych o nazwie Missionswim. Kolekcja stworzona została we współpracy z butikiem Apapat, który specjalizuje się w ekskluzywnej bieliźnie i modzie plażowej. Ceny strojów wahają się od 315 do 655 złotych.
Na Instagramie Missionswim pojawił się post, którego autor twierdzi, że projektanci domu mody Gucci zainspirowali się strojem kąpielowym stworzonym przez markę trenerki. Oba projekty są bardzo podobne - jest to jednoczęściowy strój kąpielowy w kolorze jasnoróżowym, ze skrzyżowanymi na plecach ramiączkami. Kostium różni się jednak treścią oraz kolorem napisu, który umieszczono na przedniej części stroju. Model Missionswim pojawił się w sprzedaży latem 2018 roku, a strój kąpielowy Gucci to propozycja na wiosnę/lato 2019.
„Zobaczcie, co dziś znaleźliśmy! Cały czas staramy się zaskakiwać, ale tym razem GUCCI zaskoczył nas! W tym sezonie bardzo zainspirował się naszym strojem MIA z sezonu SS18! W zeszłym sezonie nasz kostium MIA został wskazany przez międzynarodową agencję jako jeden z wyznaczników trendów na kolejny sezon. Jesteśmy dumne!!!” - czytamy na profilu marki Missionswim na Instagramie.
Czytaj też:
Ewa Chodakowska przygotowała dla jadłospis na cały tydzień. Przepisy opublikowała w sieci
Kostiumy marki Missionswim Ewy Chodakowskiej