Według danych Gemius/PBI opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, stronę Wprost.pl w grudniu 2019 roku odwiedziło 3,89 mln osób, co stanowi 14,07 proc. zasięgu wśród portali tygodników opinii. Nasi czytelnicy wykonali 30,4 mln odsłon, średnio pozostając na stronie przez 3 minuty i 4 sekundy.
Co warto podkreślić, Wprost.pl dystansuje konkurencję w obu kategoriach: zarówno jeśli chodzi o liczbę użytkowników, jak i liczbę odsłon. Drugie miejsce pod względem liczby użytkowników zajmuje portal nczas.com z wynikiem 2,4 mln unikalnych użytkowników, a trzecie – serwis newsweek.pl, który odwiedziło w grudniu 2,06 mln osób. Pod względem liczby odsłon Wprost.pl z wynikiem 30,4 mln odsłon wyprzedza na podium serwisy wpolityce.pl (26,6 mln odsłon) niezalezna.pl (23,3 mln odsłon)
Dynamicznie rozwijający się portal Wprost.pl łączy cechy serwisu tygodnika opinii i portalu informacyjnego. Na naszych stronach czytelnicy znajdą zarówno analizy, komentarze i ekskluzywne materiały przygotowywane przez dziennikarzy tygodnika „Wprost”, jak też bieżące informacje opracowywane przez zespół online. O sile naszego serwisu stanowi także szeroki zakres tematyczny reprezentowany przez serwisy wertykalne: zdrowie.wprost.pl, biznes.wprost.pl i auto.wprost.pl oraz Prime Time Wprost.
Pełen ranking na stronie Wirtualnemedia.pl.
Czytaj też:
Ranking „Wprost” – najbardziej wpływowi Polacy. Pierwsza dziesiątka