Koronawirusowe all-inclusive ze szczepionką. Taki uwodzicielski pomysł na klientów mają w tym roku Malediwy. Lokalne władze liczą na to, że dzięki nowej strategii trzech „V”, czyli „Visit, Vaccinate, Vacation” (odwiedź, zaszczep się, wypoczywaj – red.) przyciągną do siebie przynajmniej 1,5 mln turystów.
Na Sycylii i reszcie popularnych włoskich wysp kończy się właśnie wielka akcja szczepień lokalnych mieszkańców. Włosi chcą w ten sposób stworzyć na morzu turystyczne enklawy wolne od COVID-19.
Dwa tygodnie temu Francja ogłosiła, że wprowadza darmowe testy na koronawirusa dla wszystkich turystów. Z kolei władze Nowego Jorku planują zaparkować specjalne szczepionkobusy przy najważniejszych miejskich atrakcjach. Turyści będą mogli zaszczepić się w nich za darmo preparatem Johnson&Johnson. A potem zwiedzać Empire State Building albo iść na spacer po Central Parku.
Na całym świecie trwa dziś wielki bój o umysły i portfele turystów. Kraje i miasta prześcigają się w pomysłach na to, co zrobić, żeby ktoś z zagranicy chciał właśnie u nich wydać pieniądze.
Polskie biura turystyczne przeżywają oblężenie. Poziomy rezerwacji wróciły do rekordowego stanu sprzed pandemii. A pomysłów na przyciągnięcie klientów też nam nie brakuje.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.