Ostatnio rzuciły mi się w oczy trzy, zapewne nieodosobnione, przypadki. Po pierwsze firma Lego wypuściła „tęczowe klocki” reklamowane jako „Everyone is awesome”, „Każdy jest wspaniały”. Mamy tam kolorowe ludziki, w tym jednego transwestytę.
A oto, co o tym produkcie pisze producent:
„Zestaw konstrukcyjny LEGO Każdy jest wspaniały to Twój własny symbol pozytywności i życzliwości. Ta złożona z klocków ozdoba zawiera 11 jednokolorowych minifigurek na tęczowym tle. Każda minifigurka ma inny kolor i pasujące kolorystycznie włosy, co odzwierciedla różnorodność, jaką widzimy w świecie dokoła nas. Dumnie ustaw ten model na półce i pokaż wszystkim, że — mimo naszych różnic — możemy się zjednoczyć i wspólnie cieszyć się poczuciem przynależności i miłości”.
Jak widać słowo LGBT nie pada w tym opisie, który jednak cały ocieka lukrem i chęcią podlizania się tym środowiskom, które spece od sprzedaży określają mianem DINK (Double Income, No Kids). I właśnie w tym cały problem.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.