Wypuścili na rynek „tęczowe” figurki. „Po co im klocki, skoro nie mają dzieci?”

Wypuścili na rynek „tęczowe” figurki. „Po co im klocki, skoro nie mają dzieci?”

Klocki Lego „Everyone is Awesome”
Klocki Lego „Everyone is Awesome” Źródło: Materiały prasowe / Lego
Podczas kiedy nasze państwo – delikatnie mówiąc – niezbyt przychylnym okiem spogląda na zbyt jaskrawe kolory, preferując narodową szarość, rynek komercyjny coraz bardziej stara się przypochlebić środowiskom LGBT.

Ostatnio rzuciły mi się w oczy trzy, zapewne nieodosobnione, przypadki. Po pierwsze firma Lego wypuściła „tęczowe klocki” reklamowane jako „Everyone is awesome”, „Każdy jest wspaniały”. Mamy tam kolorowe ludziki, w tym jednego transwestytę.

A oto, co o tym produkcie pisze producent:

„Zestaw konstrukcyjny LEGO Każdy jest wspaniały to Twój własny symbol pozytywności i życzliwości. Ta złożona z klocków ozdoba zawiera 11 jednokolorowych minifigurek na tęczowym tle. Każda minifigurka ma inny kolor i pasujące kolorystycznie włosy, co odzwierciedla różnorodność, jaką widzimy w świecie dokoła nas. Dumnie ustaw ten model na półce i pokaż wszystkim, że — mimo naszych różnic — możemy się zjednoczyć i wspólnie cieszyć się poczuciem przynależności i miłości”.

Jak widać słowo LGBT nie pada w tym opisie, który jednak cały ocieka lukrem i chęcią podlizania się tym środowiskom, które spece od sprzedaży określają mianem DINK (Double Income, No Kids). I właśnie w tym cały problem.
Artykuł został opublikowany w 24/2021 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.