Mata nie zwalnia tempa. Tylko w tym roku otrzymał dwa Fryderyki: w kategorii „Debiut roku” i „Album roku hip-hop”. Jego debiutancki krążek pokrył się czterokrotną platyną. Najnowsza płyta „Młody Matczak” już w przedsprzedaży pokryła się podwójną platyną. Październikowy koncert młodego rapera przyciągnął tłumy – na warszawskim Bemowie bawiło się ponad 40 tys. osób. Tym razem 21-latek postanowił nawiązać współpracę z McDonald'sem.
Mata nawiązał współpracę z siecią restauracji
Limitowany zestaw „33Mata” będzie dostępny w fast-foodowych restauracjach w całej Polsce od 18 listopada. W jego skład mają wejść: potrójny cheeseburger, średnie frytki oraz Vanilla Matcha Latte (Matchak Latte). Zestaw reprezentanta SBM ma kosztować 18 zł i będzie można go kupić tylko poprzez kupon, który pojawi się w aplikacji McDonald's. Na razie nie wiadomo, jak długo będzie dostępny.
Sylwia Spurek: Dlaczego w XXI wieku reklamy mięsa są nadal legalne?
„A zamiast dyskutować o tym, że Mata reklamuje mięso, może powinniśmy porozmawiać o tym, dlaczego w XXI wieku reklamy mięsa są nadal legalne?” – napisała w komentarzu do sprawy europosłanka Sylwia Spurek. W komentarzach szybko zaroiło się od krytyki. Użytkownicy dopytywali o powody, dla których mięso miałoby podlegać takim ograniczeniom, jakie swoim wpisem sugeruje europosłanka.
Nie jest to pierwsza wypowiedź europosłanki Spurek, w której sugeruje wegańskie podejście do życia. Niedawno Spurek krytykowała wędkowanie, które jej zdaniem jest świadomym i zupełnie niepotrzebnym wyrządzaniem krzywdy rybom.
Czytaj też:
Sylwia Spurek: Ludzie będą się kiedyś wstydzić jedzenia nabiału