W obronie Maty i McDonald's. Potrójny cheeseburger to najmniejsze zło, jakie polski rap mógłby reklamować

W obronie Maty i McDonald's. Potrójny cheeseburger to najmniejsze zło, jakie polski rap mógłby reklamować

Raper Mata w reklamie McDonald's
Raper Mata w reklamie McDonald's Źródło: YouTube / McDonald's
Raper Mata zareklamował zestaw w McDonald's i został uznany za naczelnego promotora niezdrowego trybu życia w III RP. A mógł, tak jak i reszta, reklamować po prostu whisky.

„Jak sprzedałem siebie, to sprzedałem drogo. Zawsze lepiej sprzedać siebie, niż sprzedać kogoś” – rapował wiele lat temu Tede. Uznawany za naczelnego sprzedajnego rapera III RP. Kogoś, kto nawijał o hajsie, o nowych samochodach i butach, wtedy kiedy 90 proc. innych raperów rapowało o biedzie.

Od tamtego tekstu minęło 15 lat i troszeczkę się na scenie pozmieniało.

Raper Peja od czasów tekstów o szacunku ludzi ulicy i klepaniu biedy reklamował już Pizzę Hut. Czy pizza od Peji jest zdrowsza od cheeseburgera Maty? Można się tutaj na chwilę zadumać, kto reklamował gorzej. Ale idźmy dalej. Jak poznański Peja, to warto wspomnieć i o warszawskim Sokole.

Źródło: Wprost