Dlaczego celebryci reklamują alkohol w internecie? Z jakiego powodu warszawski ratusz nie chce zakazać nocnej sprzedaży alkoholu? Czy banki i deweloperzy na nas pasożytują? Dlaczego w PRL państwo budowało mieszkania i czy tamten system był lepszy niż obecny? O tym i innych sprawach rozmawiamy w podcaście „Niedyskrecje wyborcze” z doktorem socjologii Janem Śpiewakiem, działaczem społecznym.
Słuchanie podcastu i czytanie całości treści w dniu premiery nowego odcinka dostępne jest jedynie dla stałych Czytelników „WPROST PREMIUM”. Zapraszamy.
Zapraszamy do słuchania w ramach promocji:
Jan Śpiewak: Palikot symbolizuje patologie III RP
Podcast został zrealizowany we współpracy ze Studiem Plac.Jan Śpiewak toczy krucjatę przeciwko reklamie alkoholu w internecie. Na pierwszy ogień poszli Janusz Palikot i Kuba Wojewódzki. Zdaniem aktywisty, obaj panowie założyli biznes alkoholowy, a rdzeniem ich działalności jest nielegalna reklama alkoholu w internecie.
– Na tym cały biznesplan jest postawiony, na tym zarabiają gigantyczne pieniądze – mówi Śpiewak.
Jak dodaje, również różni celebryci reklamują alkohol w internecie, bo dostają za to bardzo sowite gaże.
Źródło: Wprost
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.