Jest srebrny przycisk YouTube dla kanału Sejmu. Kancelaria pokazała zdjęcie

Jest srebrny przycisk YouTube dla kanału Sejmu. Kancelaria pokazała zdjęcie

Kanał Sejmu nagrodzono srebrnym przyciskiem YouTube
Kanał Sejmu nagrodzono srebrnym przyciskiem YouTube Źródło: X / @KancelariaSejmu
Coraz więcej osób ogląda transmisje z obrad Sejmu. Wzrost zainteresowania sprawił, że na Wiejską dotarł srebrny przycisk YouTube. To wyróżnienie za zgromadzenie na kanale stu tysięcy subskrybentów.

Kancelaria Sejmu poinformowała o odebraniu od platformy YouTube srebrnego przycisku. Wyróżnienie przyznawane jest twórcom obserwowanym przez 100 tys. użytkowników serwisu. Kanał izby niższej parlamentu zgromadził ich już o ponad 600 tys. więcej.

Srebrny przycisk YouTube dla Sejmu

Zainteresowanie transmisjami z obrad znacząco wzrosło z początkiem aktualnej kadencji. Próg dla przyznania wyróżnienia przekroczono 22 listopada ubiegłego roku. Wówczas Centrum Informacyjne Sejmu potwierdziło w rozmowie z Wyborczą.biz, że administrator kanału wystąpił do serwisu YouTube o przyznanie srebrnego przycisku.

Do gmachu przy ul. Wiejskiej dostarczono go po kilku miesiącach. „Olbrzymi wzrost zainteresowania obradami Sejmu (wzrost o ponad 700 tys. subskrybentów w kilka tygodni!) został nagrodzony przez YouTube. Do Sejmu dotarł srebrny przycisk!” – poinformowano w piątek, 22 marca.

twitter

Zainteresowanie transmisjami z obrad

Na kanale „Sejm RP” opublikowano ponad tysiąc filmów, zarówno z obrad, jak i konferencji prasowych Szymona Hołowni. Część z nich to zapisy transmisji na żywo z posiedzeń izby niższej parlamentu i sejmowych komisji. Najpopularniejsze materiały wyświetlono już ponad milion razy, a pozostałe regularnie osiągają oglądalność na poziomie kilkudziesięciu tysięcy odtworzeń.

„Co ciekawe, 68% oglądających nie subskrybuje naszego kanału. Dołączcie do 745 tys. subskrybujących. Dzięki temu będziecie na bieżąco z pracami Izby, a na Wiejską może wkrótce trafi złoto!” – zaapelowano do internautów. Kolejna nagroda przewidziana jest bowiem dla twórców obserwowanych przez milion użytkowników.

Dwa dni wcześniej srebrnym przyciskiem pochwalił się w mediach społecznościowych Donald Tusk. Oficjalny kanał premiera w serwisie YouTube obserwuje obecnie ponad 112 tys. osób, a opublikowane przez niego filmy obejrzano w sumie 47 852 742 razy.

Czytaj też:
Trela wbił szpilę Hołowni. Wiceszefowa Polski 2050 o „brutalnych atakach” Lewicy
Czytaj też:
Mają żal do Tuska i Hołowni. Rozpoczęli protest przed Sejmem, nie wykluczają zaostrzenia

Źródło: WPROST.pl / X / Wyborcza.biz