Klich stawia na PR

Dodano:   /  Zmieniono: 
Fot. A. Jagielak /Wprost 
Szef MON Bogdan Klich próbuje ratować swój wizerunek. Jego PR-owcem został Arkadiusz Protas, wiceprezes i rzecznik Business Centre Club, organizacji zrzeszającej polskich przedsiębiorców - pisze "Dziennik".
O tym, że wiceprezes BCC, a jednocześnie dyrektor Instytutu Interwencji Gospodarczych w tej instytucji nawiązał współpracę z MON, gazeta dowiedziała się od osób związanych ze zbrojeniówką. Informację tę potwierdził "Dziennikowi" jeden z dyrektorów w resorcie obrony. "Pan Protas zajmuje się PR-em, odpowiada za wizerunek ministra, wchodzi w skład zespołu medialnego. Pracuje w resorcie od miesiąca, może od półtora".

MON zapytany przez gazetę w piątek o datę rozpoczęcia współpracy nie zdążył przygotować odpowiedzi.

Więcej szczegółów w poniedziałkowym "Dzienniku".

dz, keb