- Według danych dostępnych w internecie z zysków z reklamy telewizji Polsat, tylko z jednego miesiąca 2009 roku Radio Maryja utrzymałoby się przez ponad 11 lat. Z zysków z reklamy telewizji TVN tylko z jednego miesiąca Radio Maryja utrzymałoby się przez ponad 10 lat. Z zysków z reklamy dwóch kanałów telewizji publicznej tylko z jednego miesiąca Radio Maryja utrzymałoby się 9 lat. Zyski z reklamy „Gazety Wyborczej" tylko z jednego miesiąca pozwoliłyby nam utrzymać Radio Maryja przez 3 lata. Zwróćmy uwagę: to zyski tylko z jednego miesiąca, tylko z reklamy, nie licząc programów sponsorowanych czy abonamentu w mediach publicznych. I dodajmy, są to zyski w sytuacji tzw. kryzysu światowego - wyjaśniał różnice między mediami komercyjnymi i publicznymi a Radiem Maryja o. Dariusz Drążek.
- Dlatego prosimy o pomoc wszystkich słuchających. Wielu słucha, niewielu rozumie i pomaga. Zwracamy się do wszystkich ludzi dobrej woli, wierzących i niewierzących, w Polsce i wśród Polonii. Niestety, wielu śpi, ma metodę spychacza. Spycha na innych, albo mówi „potem". Nie kibicuj, tylko pomóż. Pomóż już teraz - kończy swoje wystąpienie duchowny.
arb, glosrydzyka.blox.pl