Tumanowicz podkreślił, że kampania ma za zadanie promować wartości patriotyczne dzięki zaskakującym formom. - Walentynki to komercyjne święto. Dziś chcemy, w natłoku wszystkich tych komercyjnych informacji, pokazać, że są wartości takie jak ojczyzna, że warto kochać Polskę. Przekonujemy przy tym, że na rzecz ojczyzny należy działać codziennie, wytężoną pracą - zaznaczył wiceprezes MW. Wyjaśnił, że umieszczone na plakacie serce w kolorze niebieskim ma symbolizować twardą, męską miłość do ojczyzny. - Różowe i czerwone serca mają oznaczać delikatniejszą miłość - kobiecą - dodał.
Tumanowicz powiedział, że akcje promujące patriotyzm MW organizuje także w Święto Narodowe 3 Maja oraz Narodowe Święto Niepodległości, 11 listopada. - Wówczas promujemy wywieszanie narodowych flag - zaznaczył. Dodał, że MW organizuje też konkurs, który ma promować postawy patriotyczne - jego rozstrzygnięcie nastąpi 2 maja.
jam PAP