Od dnia święta Wojska Polskiego w telewizji można zobaczyć spot reklamowy zachęcający do wstępowania do korpusu szeregowych zawodowych. Hasło kampanii brzmi: "Szeregowi zawodowi. Siła charakteru, moc możliwości". - Armia nie będzie miała kłopotu z zapełnieniem wakatów wśród szeregowych - zapewnia rzecznik Ministerstwa Obrony Narodowej Jacek Sońta.
Rzecznik MON podkreśla jednocześnie, że ochotnik, który zobaczy spot telewizyjny, ale wcześniej nie miał żadnej styczności z wojskiem, nie zostanie od razu wcielony. Pierwszeństwo mają żołnierze posiadający kontrakty w Narodowych Siłach Rezerwowych. - Mamy w NSR prawie dziesięć tysięcy kandydatów na szeregowych. Reklama ma pomóc znaleźć chętnych do przejścia do służby przygotowawczej i uzupełnienia luki w NSR – tłumaczy Sońta.
"Dziennik Polski", arb