- Partia Leszka Millera popełnia podstawowe błędy, strategiczne, wizerunkowe i marketingowe - oceniła w rozmowie z "Rzeczpospolitą" Joanna Gepfert, specjalistka ds. wizerunku politycznego.
"Partia Millera traci popularność. Eksperci wytykają, że Sojusz nie ma pomysłu na działalność i przekaz trafiający do społeczeństwa" - pisze gazeta.
- Ostatnie działania władz tej partii powodują utratę zaufania wśród twardego elektoratu, odpływ młodych, o bardziej lewicowo- ultraliberalnych wyborców w kierunku Ruchu Palikota i z drugiej strony, paradoksalnie, ale wzmocnienie stronnictw prawicowych, konserwatywnych - dodaje Joanna Gepfert w rozmowie z "Rz". Podkreśla, ze są to gole do własnej bramki.
W sondażu TNS Polska zrealizowanym w dniach 8-13 listopada poparcie dla SLD sięgnęło 8 proc. respondentów. To o 2 proc. mniej niż w październiku. W dniach 22-25 listopada na zlecenie "Gazety Wyborczej" przeprowadzono kolejny sondaż. Poparcie SLD sięga już tylko 7 proc.
eb, rp.pl
- Ostatnie działania władz tej partii powodują utratę zaufania wśród twardego elektoratu, odpływ młodych, o bardziej lewicowo- ultraliberalnych wyborców w kierunku Ruchu Palikota i z drugiej strony, paradoksalnie, ale wzmocnienie stronnictw prawicowych, konserwatywnych - dodaje Joanna Gepfert w rozmowie z "Rz". Podkreśla, ze są to gole do własnej bramki.
W sondażu TNS Polska zrealizowanym w dniach 8-13 listopada poparcie dla SLD sięgnęło 8 proc. respondentów. To o 2 proc. mniej niż w październiku. W dniach 22-25 listopada na zlecenie "Gazety Wyborczej" przeprowadzono kolejny sondaż. Poparcie SLD sięga już tylko 7 proc.
eb, rp.pl