Radio Maryja zyskuje słuchaczy

Radio Maryja zyskuje słuchaczy

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. materiały prasowe 
Ogólnopolskie rozgłośnie radiowe tracą słuchaczy. Jedyną z największych stacji, która nie traci słuchaczy, jest Radio Maryja – wynika z badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, które publikuje portal wirtualnemedia.pl.
W rankingu prowadzi RMF FM z wynikiem 25,3 proc., ale jest to mniej o 1,5 pkt. proc. niż w analogicznym okresie roku 2011. 

Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET z 15,2 proc. udziałem w rynku (spadek z 16,2 proc.). Trzecie miejsce przypadło „Jedynce” (11,1 proc., spadek o 0,4 pkt. proc.). Na czwartym miejscu uplasowała się „Trójka” - 7,5 proc. (spadek o 0,7 punktu procentowego). Toruńska rozgłośnia znalazła się na piątym miejscu, która – jako jedyna – zyskała słuchaczy. Zanotowała w porównaniu z rokiem ubiegłym wzrost z 2,0 do 2,9 proc. udziału na rynku ogólnopolskim.

wirtualnemedia.pl, eb