Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał, że prowadzona latem 2012 kampania reklamowa SKOK-u im. F. Stefczyka w Gdyni wprowadzała odbiorców w błąd. Na firmę nałożono karę w wysokości 1,3 mln zł - podaje serwis wirtualnemedia.pl.
Kontrowersyjna kampania SKOK-u Stefczyka trwała od 1 czerwca do 31 sierpnia 2012. W reklamach wykorzystywano hasła: "Zapisz się za darmo do końca sierpnia i za darmo przelewaj pieniądze w oddziale” i "0 zł za przelewy w oddziale”.
W rzeczywistości klienci mogli wykonywać darmowe przelewy tylko do końca sierpnia, czyli w czasie obowiązywania promocji.
W ocenie UOKiK-u gdyby konsumenci mieli rzetelne informacje o okresie obowiązywania oferty, mogliby nie skorzystać z reklamowanych usług.
UOKiK uznał, że SKOK Stefczyka wprowadził konsumentów w błąd. Za naruszenie interesów konsumentów nałożono na przedsiębiorcę karę wynoszącą 1 300 862 zł.
ja, wirtualnemedia.pl
W rzeczywistości klienci mogli wykonywać darmowe przelewy tylko do końca sierpnia, czyli w czasie obowiązywania promocji.
W ocenie UOKiK-u gdyby konsumenci mieli rzetelne informacje o okresie obowiązywania oferty, mogliby nie skorzystać z reklamowanych usług.
UOKiK uznał, że SKOK Stefczyka wprowadził konsumentów w błąd. Za naruszenie interesów konsumentów nałożono na przedsiębiorcę karę wynoszącą 1 300 862 zł.
ja, wirtualnemedia.pl