Większość słuchaczy Radia Maryja stanowią osoby, które ukończyły 40 lat - wynika z raportu Radio Track Millward Brown dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Raport dotyczy okresu od grudnia 2012 r. do lutego 2013 r. W tym czasie Radia Maryja częściej słuchały kobiety (53,9 proc. wobec 46,1 proc.).
Wśród odbiorców Radia Maryja dominują osoby z grup wiekowych 40-59 (42,4 proc.) oraz 60-75 (38,8 proc.). Z raportu wynika, że słuchacze w wieku do 15 do 24 lat stanowią 4,2 proc. odbiorców rozgłośni ojca Tadeusza Rydzyka, zaś ludzie w wieku 25-39 lat - 14,5 proc.
Osoby z wykształceniem podstawowym to 22,7 proc. słuchaczy Radia Maryja. 24,3 proc. odbiorców ma wykształcenie zasadnicze zawodowe, 34,5 proc. - średnie, natomiast 18,5 proc. - wyższe.
Radio Maryja jest piątą najczęściej słuchaną stacją radiową w Polsce.
zew, wirtualnemedia.pl
Wśród odbiorców Radia Maryja dominują osoby z grup wiekowych 40-59 (42,4 proc.) oraz 60-75 (38,8 proc.). Z raportu wynika, że słuchacze w wieku do 15 do 24 lat stanowią 4,2 proc. odbiorców rozgłośni ojca Tadeusza Rydzyka, zaś ludzie w wieku 25-39 lat - 14,5 proc.
Osoby z wykształceniem podstawowym to 22,7 proc. słuchaczy Radia Maryja. 24,3 proc. odbiorców ma wykształcenie zasadnicze zawodowe, 34,5 proc. - średnie, natomiast 18,5 proc. - wyższe.
Radio Maryja jest piątą najczęściej słuchaną stacją radiową w Polsce.
zew, wirtualnemedia.pl