Większość Polaków woli media internetowe od tradycyjnych - wynika z raportu przygotowanego dla firmy Google, który przytacza "Gazeta Wyborcza".
Badanie "Podążając za wartością. Europejscy konsumenci migrują do mediów internetowych" przygotowała firma Boston Consulting Group.
Z raportu wynika, że Polacy to jedni z największych w Europie miłośnicy internetu. Według 64 proc. internautów znad Wisły, sieć pozytywnie wpływa na rozwój kultury. 51 proc. Polaków od mediów tradycyjnych woli internetowe - wynika z badania. Polacy okazali się też największymi na Starym Kontynencie internetowymi optymistami. Jak pisze "GW", dzieje się tak głównie dlatego, że polski internet oferuje treści za darmo.
Badanie zostało przeprowadzone w 9 krajach Europy na próbach do 1000 internautów.
zew, "Gazeta Wyborcza"
Z raportu wynika, że Polacy to jedni z największych w Europie miłośnicy internetu. Według 64 proc. internautów znad Wisły, sieć pozytywnie wpływa na rozwój kultury. 51 proc. Polaków od mediów tradycyjnych woli internetowe - wynika z badania. Polacy okazali się też największymi na Starym Kontynencie internetowymi optymistami. Jak pisze "GW", dzieje się tak głównie dlatego, że polski internet oferuje treści za darmo.
Badanie zostało przeprowadzone w 9 krajach Europy na próbach do 1000 internautów.
zew, "Gazeta Wyborcza"