- Akceptujemy sytuację, w której reklamy, których jedynym celem jest poniżanie kobiety, wiszą w masie miejsc. Czekoladowego batonika reklamuje się w taki sposób, że wygląda to w przypadku kobiety reklamującej tego batonika wygląda nie jak akt konsumpcyjny - powiedział na antenie TTV publicysta Tomasz Terlikowski.
Dziennikarka Agnieszka Szulim zaznaczyła, że są środowiska, które nie zgadzają się na "medialne wykorzystywanie seksualne" kobiet. - Generalizowanie, że się na to godzimy... wiele osób się na to nie godzi - podkreśliła.
- Przypomnę, że całkiem niedawno jedna z czołowych polskich feministek broniła prostytucji jako fantastycznego sposobu dla biednych dziewczyn, by zarabiać kasę. Z tymi środowiskami feministycznymi jest bardzo różnie - stwierdził Terlikowski.
- Tak jak z kościelnymi - odpowiedziała mu Szulim.
ja, TTV
- Przypomnę, że całkiem niedawno jedna z czołowych polskich feministek broniła prostytucji jako fantastycznego sposobu dla biednych dziewczyn, by zarabiać kasę. Z tymi środowiskami feministycznymi jest bardzo różnie - stwierdził Terlikowski.
- Tak jak z kościelnymi - odpowiedziała mu Szulim.
ja, TTV