Akcja „70 sekund ciszy na 70-lecie Powstania Warszawskiego”, w ramach której w piątek w Godzinę W o 17:00 na 70 sekund media przerwą nadawanie wszelkich programów i wyemitują specjalny spot, cieszy się coraz większą popularnością. Jednakże Telewizja Polska odmówiła udziału w niej. PZU postanowiło wziąć sprawy w swoje ręce.
Michał Witkowski, rzecznik prasowy PZU, napisał na Twitterze, że „PZU jako mecenas obchodów 70. rocznicy Powstania Warszawskiego pracuje nad 70 sekundami ciszy w TVP”. Dodał, ze ubezpieczyciel zamierza wykupić te 70 sekund czasu antenowego i wyemitować swój spot.
– Jedyny czas, który możemy wykupić, to blok przed "Teleexpressem". Pracujemy nad białą planszą, która będzie oddawała hołd powstańcom – powiedział Artur Dziekański, PR manager w PZU.
TVP tłumaczy, że odmówiła udziału w akcji, ponieważ taki gest bez wkładu merytorycznego „staje się pusty, by nie powiedzieć fałszywy”. Przedstawiciele telewizji publicznej dodali, że na antenie stacji w najbliższych dniach zostanie wyemitowanych ponad 50 godzin poświęconych Powstaniu Warszawskiemu.
gazeta.pl
– Jedyny czas, który możemy wykupić, to blok przed "Teleexpressem". Pracujemy nad białą planszą, która będzie oddawała hołd powstańcom – powiedział Artur Dziekański, PR manager w PZU.
TVP tłumaczy, że odmówiła udziału w akcji, ponieważ taki gest bez wkładu merytorycznego „staje się pusty, by nie powiedzieć fałszywy”. Przedstawiciele telewizji publicznej dodali, że na antenie stacji w najbliższych dniach zostanie wyemitowanych ponad 50 godzin poświęconych Powstaniu Warszawskiemu.
gazeta.pl