3 lata temu zakończono remont Trasy Toruńskiej - na to przedsięwzięcie przeznaczono około 869 mln złotych. Okazuje się, że pomimo krótkiego upływu czasu, na Trasie Toruńskiej pojawiły się koleiny, a w niektórych miejscach popękał asfalt - GDDKiA zdecydowała, że będzie potrzebny kolejny remont.
Autobusy jeżdżące po trasie spowodowały głębokie na 10 cm koleiny, a a przy studzienkach widać pęknięcia w asfalcie i zapadnięcia - informuje tvnwarszawa.pl.
- Przeprowadzenie naprawy zatok autobusowych jest planowane na ten rok. W pierwszej kolejności musimy ustalić przyczynę powstawania kolein, co umożliwi nam na dobór odpowiedniej technologii, która pozwoli na skuteczne ich usunięcie - zapowiada Agnieszka Stefańska z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w rozmowie z tvnwarszawa.pl.
Jak zaznacza Stefańska nawierzchnia przy zatokach dla autobusów jest wyjątkowo narażona na naciski ciężkich pojazdów, które tamtędy jeżdżą.
Remont Trasy Toruńskiej trwał od 2009 do 2012 roku, trasę poszerzono, zbudowano dodatkowe wiadukty i zjazdy - cała inwestycja kosztowała 869 mln zł.
tvnwarszawa.pl
- Przeprowadzenie naprawy zatok autobusowych jest planowane na ten rok. W pierwszej kolejności musimy ustalić przyczynę powstawania kolein, co umożliwi nam na dobór odpowiedniej technologii, która pozwoli na skuteczne ich usunięcie - zapowiada Agnieszka Stefańska z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w rozmowie z tvnwarszawa.pl.
Jak zaznacza Stefańska nawierzchnia przy zatokach dla autobusów jest wyjątkowo narażona na naciski ciężkich pojazdów, które tamtędy jeżdżą.
Remont Trasy Toruńskiej trwał od 2009 do 2012 roku, trasę poszerzono, zbudowano dodatkowe wiadukty i zjazdy - cała inwestycja kosztowała 869 mln zł.
tvnwarszawa.pl