Stowarzyszenie „Kierunek Zmiana” stworzyło spot dotyczący finansowania partii politycznych. Poseł Łukasz Gibała zapowiedział w rozmowie z 300POLITYKA, że to dopiero początek kampanii.
- Szykujemy scenariusze kolejnych spotów, które będą początkowo pokazywane w internecie, później w telewizji – zdradził Gibała w rozmowie z dziennikarzami. Koszt pierwszego etapu jego akcji (internet, tv) oszacował na około 300 tysięcy złotych.
Zaznaczył, że zajmował się tematyką finansowania w Sejmie złożył dwa projekty ustaw dotyczących zmiany systemu i wprowadzenia odpisu na partie. Dlaczego stowarzyszenie wypuszcza spoty już teraz? Gibała ocenił, że decyzja wynikała m.in z „anemicznego” kształtu całej kampanii referendalnej. Zdaniem polityka, dzięki spotom internauci zaczną rozmawiać na temat finansowania partii politycznych.
300 polityka
Zaznaczył, że zajmował się tematyką finansowania w Sejmie złożył dwa projekty ustaw dotyczących zmiany systemu i wprowadzenia odpisu na partie. Dlaczego stowarzyszenie wypuszcza spoty już teraz? Gibała ocenił, że decyzja wynikała m.in z „anemicznego” kształtu całej kampanii referendalnej. Zdaniem polityka, dzięki spotom internauci zaczną rozmawiać na temat finansowania partii politycznych.
300 polityka
Ankieta:
Finansowanie