Dwie polskie firmy zostały laureatami jednego z najbardziej prestiżowycheuropejskich konkursów reklamowych Euro Effie. W tym konkursie oceniana jest nie tylko strona estetyczna reklamy, ale i jej skuteczność.
Tegoroczna edycja była jubileuszową, dziesiątą. Nic więc dziwnego, że
gala w brukselskim centrum Flagey miała szczególnie uroczysty charakter
i zgromadziła najważniejszych ludzi świata reklamy. Tym ważniejsze były
polskie akcenty.
Agencja Grey Worldwide Warszawa otrzymała statuetkę Effie za kampanię
dla P&G Pantene Pro-V - "Pro Health". Reklama została zrealizowana i
wyprodukowana w całości w Polsce, regionalne warianty spotu zostały też
zrealizowane dla krajów bałtyckich i bałkańskich. Tym samym po raz
pierwszy nakręcona w Polsce reklama otrzymała Effie. Sieć agencji Grey
Warszawa otrzymała też tytuł Agency Network of the Year.
Z kolei Leo Burnett Polska został nagrodzony za kampanię dla Discreet
Tanga. Grand Prix konkursu przypadło zrealizowanej przez holenderską
agencję Amsterdam 180 kampanii Adidasa.
Po raz pierwszy w historii Euro Effie, uhonorowano polska agencje
reklamowa za kampanie reklamowa zrealizowana i wyprodukowana w Polsce.
Kampania przygotowana przez Grey Warszawa zwyciężyła 41 innych kampanii,
które zakwalifikowały się do ścisłego finału.
<b>Dominika Ćosić</b> z Brukseli
gala w brukselskim centrum Flagey miała szczególnie uroczysty charakter
i zgromadziła najważniejszych ludzi świata reklamy. Tym ważniejsze były
polskie akcenty.
Agencja Grey Worldwide Warszawa otrzymała statuetkę Effie za kampanię
dla P&G Pantene Pro-V - "Pro Health". Reklama została zrealizowana i
wyprodukowana w całości w Polsce, regionalne warianty spotu zostały też
zrealizowane dla krajów bałtyckich i bałkańskich. Tym samym po raz
pierwszy nakręcona w Polsce reklama otrzymała Effie. Sieć agencji Grey
Warszawa otrzymała też tytuł Agency Network of the Year.
Z kolei Leo Burnett Polska został nagrodzony za kampanię dla Discreet
Tanga. Grand Prix konkursu przypadło zrealizowanej przez holenderską
agencję Amsterdam 180 kampanii Adidasa.
Po raz pierwszy w historii Euro Effie, uhonorowano polska agencje
reklamowa za kampanie reklamowa zrealizowana i wyprodukowana w Polsce.
Kampania przygotowana przez Grey Warszawa zwyciężyła 41 innych kampanii,
które zakwalifikowały się do ścisłego finału.
<b>Dominika Ćosić</b> z Brukseli