W najnowszym spocie reklamowym bezalkoholowego piwa Karmi u boku polskiego aktora Jana Wieczorkowskiego wystąpiła hiszpańska gwiazda kina Penelope Cruz. Aktorka znana m.in. z filmów Pedro Almodovara ma przekonać potencjalnych konsumentów, że jest to piwo skierowane nie tylko dla kobiet. – Nie za słodko? – stwieerdza kpiąco Wieczorkowski patrząc na grupkę motocyklistów pijących Karmi.
– Nie tak słodko jak myślisz – odpowiada mu Penelope Cruz płynnną polszczyzną.
Nowa kampania reklamowa marki Karmi należącej do koncernu Carlsberg pod hasłem „Nie za słodkie, nie za gorzkie” wystartowała 1 czerwca. Spot z udziałem Penelope Cruz będzie emitowany w ogólopolskich stacjach telewizyjnych. Za jego przygotowanie i produkcję odpowiadają Red8 Advertising oraz Propeller Film. W ramach akcji promocyjnej Karmi zmieniło pod koniec maja grafikę na etykietach oraz umieściła na nich symbol kłosów jęczemienia oraz szyszki chmielu.
Nie jest to również pierwsza reklama Karmi z udziełem Penelope Cruz. Kilka lat temu hiszpańska aktorka przekonywała, że „jest to jej ulubiony smak”.