Mocne i niespodziewane efekty w zwiastunach horrorów nie powinny nikogo dziwić. Wydaje się, że dystrybutorzy filmu „Zakonnica” poszli w tej kwestii na całość, czym narazili się internautów i przedstawicielom serwisu YouTube. Kilkusekundowa reklama pojawiała się przed częścią filmów odtwarzanych w serwisie i zszokowała niektórych użytkowników. Jeśli ktoś oglądał ją ze słuchawkami na uszach albo po prostu z włączonymi głośnikami, mógł doznać dużego szoku. Nic dziwnego, że w sieci zaczęły pojawiać się ostrzeżenia przed spotem zapowiadającym „The Nun”.
W odpowiedzi na skargi władze YouTube postanowiły usunąć reklamę powołując się na naruszenie zasad dotyczących polityki publikowanych treści. Kontrowersyjny materiał przedstawiał twarz upiornej zakonnicy, która niespodziewanie pojawia się na ekranie i wydaje przeraźliwy krzyk. Co prawda reklama miała zniknąć z serwisu, lecz jak wiadomo, w internecie nic nie ginie. Poniżej zamieszczamy usunięty materiał, ale jednocześnie ostrzegamy przed głośnymi efektami dźwiękowymi. Lepiej ustawić głos na minimum przed odtworzeniem nagrania.
Czytaj też:
Owłosiony stwór morski wyrzucony na plażę. Co to jest?