Adnotacja z tytułami piosenek z nadchodzącej płyty pojawiła się w rubryce poświęconej ogłoszeniom lokalnym, tuż obok informacji o propozycji sprzedaży lodówki z zamrażarką, belek siana i łóżka. Jak podaje BBC, podobne reklamy miały pojawić się w gazetach w Anglii – w „Exeter's Express & Echo”, lokalnej gazety z miasta, z którego pochodzi Chris Martin oraz w „Southampton's Daily Echo”, gdzie wychowywał się perkusista grupy Will Champion. Basista Coldplay Guy Berryman pochodzi z Kirkcaldy w Szkocji, jednak tam nie znaleziono jeszcze podobnej rubryki z tytułami piosenek.
Jonny Buckland, gitarzysta zespołu, odnosząc się do informacji o ogłoszeniu z „Daily Post”, napisał na Twitterze: „Pracowałem kiedyś w wakacje w »Daily Post«, umieszczając tam zdjęcia domów na sprzedaż. Nie byłem w tym za dobry”.
BBC informuje, że redaktor naczelny „Daily Post” nie był świadomy, że w gazecie pojawiła się ta reklama. – W redakcji nikt nie wiedział o tym ogłoszeniu, dopóki ktoś do nas nie zadzwonił i nie zwrócił nam na to uwagi – stwierdził w rozmowie z BBC Radio Wales Breakfast. – Szczerze mówiąc otrzymaliśmy od Coldplay świetny marketing. Niewykluczone, że sam Jonny Buckland zadzwonił do zespołu reklamowego i umieścił to ogłoszenie – dodał.
Czytaj też:
Ulubione filmy Hanksa, Banderasa czy Zuckerberga. Oto, co najchętniej oglądają sławni ludzie