W USA o kolejności na listach przebojów muzycznych decyduje... polityka cenowa hipermarketów. Dzięki niej w październiku Presley i Roling Stones prowadzą.
Na pierwszym miejscu Elvis Presley, zaraz za nim - Rolling Stones. Nie, to nie jest lista ulubionych wykonawców starszych małżeństw. To najnowszy, ogłoszony w środę, ranking najlepiej sprzedających się muzycznych nowości w USA.
Najnowszy album sygnowany nazwiskiem Presleya to składanka jego największych przebojów zatytułowana "Elvis: 30 #1 Hits". W pierwszym tygodniu października kupiło ją 337 tysięcy osób.
W pobitym polu pozostała składanka hitów Rolling Stones "Forty Licks". Ten legendarny zespół w ostatnim tygodniu sprzedał 310 tysięcy egzemplarzy tej płyty.
Jak pisze Reuters, artyści, którzy u szczytu sławy byli w latach 60. i 70., obecny komercyjny sukces zawdzięczają agresywnej kampanii cenowej. Płyta Presleya, której normalna cena to 18,98 dolarów, w wielkich sieciach handlowych jest sprzedawana o 4-5 dolarów taniej.
Podobnie z Rolling Stonesami - katalogowa cena ich podwójnego albumu to 29,98 dolarów. Tymczasem wielkie markety oferują ją nawet za 19,99 dolarów.
les, pap
Najnowszy album sygnowany nazwiskiem Presleya to składanka jego największych przebojów zatytułowana "Elvis: 30 #1 Hits". W pierwszym tygodniu października kupiło ją 337 tysięcy osób.
W pobitym polu pozostała składanka hitów Rolling Stones "Forty Licks". Ten legendarny zespół w ostatnim tygodniu sprzedał 310 tysięcy egzemplarzy tej płyty.
Jak pisze Reuters, artyści, którzy u szczytu sławy byli w latach 60. i 70., obecny komercyjny sukces zawdzięczają agresywnej kampanii cenowej. Płyta Presleya, której normalna cena to 18,98 dolarów, w wielkich sieciach handlowych jest sprzedawana o 4-5 dolarów taniej.
Podobnie z Rolling Stonesami - katalogowa cena ich podwójnego albumu to 29,98 dolarów. Tymczasem wielkie markety oferują ją nawet za 19,99 dolarów.
les, pap