W Polsce pojawiła się książka wydawnictwa Hidari - "Czarna listę firm" Klausa Wernera i Hansa Weissa, która stała się bestsellerem i wywołała burzę w krajach, w których się dotąd ukazała.
W Polsce pojawiła się książka wydawnictwa Hidari - "Czarna listę firm" Klausa Wernera i Hansa Weissa, która stała się bestsellerem i wywołała burzę w krajach, w których się dotąd ukazała.
Pokazuje ona inną twarz znanych światowych marek, czyli jakich sposobów chwytają się firmy, by uzyskać wysoką konkurencyjność swoich produków. Między innymi nie cofają sie przed wspieraniem współczesnego niewolnictwa, tortur, reżimów militarnych, wykorzystywaniem pracy dzieci, konfliktów zbrojnych, zakazanych eksperymentów medycznych czy dewastacją środowiska naturalnego. W tym kontekście autorzy ksiązki wymieniają takie marki jak: Bayer, Mercedes-Benz, McDonalds, Benetton, Kraft, Shell, Adidas czy Nike.
em, granice.pl
Pokazuje ona inną twarz znanych światowych marek, czyli jakich sposobów chwytają się firmy, by uzyskać wysoką konkurencyjność swoich produków. Między innymi nie cofają sie przed wspieraniem współczesnego niewolnictwa, tortur, reżimów militarnych, wykorzystywaniem pracy dzieci, konfliktów zbrojnych, zakazanych eksperymentów medycznych czy dewastacją środowiska naturalnego. W tym kontekście autorzy ksiązki wymieniają takie marki jak: Bayer, Mercedes-Benz, McDonalds, Benetton, Kraft, Shell, Adidas czy Nike.
em, granice.pl