W związku z żałobą narodową, stacje z portfolio MTV Networks Polska wprowadziły zmiany w ramówce na najbliższe dni. Wstrzymane zostały również emisje bloków reklamowych. Ponadto 11 kwietnia 2010 o god
W związku z żałobą narodową, stacje z portfolio MTV Networks Polska wprowadziły zmiany w ramówce na najbliższe dni. Wstrzymane zostały również emisje bloków reklamowych. Ponadto 11 kwietnia 2010 o godzinie 12.00 uczcziły pamięć ofiar katastrofy dwiema minutami ciszy.
Stacja MTV Polska zrezygnowała z większości swoich programów rozrywkowych, zastępując je programami o tematyce społecznej, poruszających ważne dla młodych ludzi problemy. Wśród nich są takie pozycje, jak "Nastoletnie matki", "Licealne ciąże", "Made" czy "True Life". Na antenie pojawiły się także specjalnie wyselekcjonowane teledyski. Z anteny zniknęły proma oraz grafika, a pozostało jedynie logo.
Kanał Viva Polska zastąpił wszystkie programy rozrywkowe dodatkowymi pasmami muzycznymi, emitującymi teledyski o stonowanym charakterze. Na antenie zagości bardzo dużo muzyki polskich wykonawców. Pojawiło się również żałobne logo stacji.
Z kolei stacja VH1 Polska zrezygnowała z emisji programów rozrywkowych na rzecz pasm muzycznych, wypełnionych teledyskami. Dotychczasowe logo stacji zostało zastąpione żałobnym.
Kanał Comedy Central Polska zrezygnował z emisji większości seriali, emitowanych na co dzień, takich, jak "Hoży doktorzy", "South Park" czy "Włatcy Móch". Zamiast nich, prezentowane będą wyłącznie starannie wyselekcjonowane propozycje, w tym seriale familijne, skierowane do całych rodzin, takie jak "Wszyscy kochają Raymonda" z Rayem Romano, "On, ona i dzieciaki" czy "Jim wie lepiej" z Jimem Belushim. Na antenie stacji przez najbliższe dni nie pojawią się również proma ani grafika, a jedynie żałobne logo.
Stacja MTV Polska zrezygnowała z większości swoich programów rozrywkowych, zastępując je programami o tematyce społecznej, poruszających ważne dla młodych ludzi problemy. Wśród nich są takie pozycje, jak "Nastoletnie matki", "Licealne ciąże", "Made" czy "True Life". Na antenie pojawiły się także specjalnie wyselekcjonowane teledyski. Z anteny zniknęły proma oraz grafika, a pozostało jedynie logo.
Kanał Viva Polska zastąpił wszystkie programy rozrywkowe dodatkowymi pasmami muzycznymi, emitującymi teledyski o stonowanym charakterze. Na antenie zagości bardzo dużo muzyki polskich wykonawców. Pojawiło się również żałobne logo stacji.
Z kolei stacja VH1 Polska zrezygnowała z emisji programów rozrywkowych na rzecz pasm muzycznych, wypełnionych teledyskami. Dotychczasowe logo stacji zostało zastąpione żałobnym.
Kanał Comedy Central Polska zrezygnował z emisji większości seriali, emitowanych na co dzień, takich, jak "Hoży doktorzy", "South Park" czy "Włatcy Móch". Zamiast nich, prezentowane będą wyłącznie starannie wyselekcjonowane propozycje, w tym seriale familijne, skierowane do całych rodzin, takie jak "Wszyscy kochają Raymonda" z Rayem Romano, "On, ona i dzieciaki" czy "Jim wie lepiej" z Jimem Belushim. Na antenie stacji przez najbliższe dni nie pojawią się również proma ani grafika, a jedynie żałobne logo.