Wszystkie największe stacje telewizyjne zanotowały w lutym spadki oglądalności - informuje branżowy portal wirtualnemedia.pl.
Najpopularniejszą stacją telewizyjną w lutym była TVP1 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu wirtualnemedia.pl. Oglądalność "Jedynki" spadła o 2,63 pkt. proc. i wyniosła 13,92 proc. Na drugim miejscu znalazł się TVN (12,98 proc., spadek o 0,82 pkt. proc.), a na trzecim Polsat (12,93 proc., spadek o 1,86 pkt. proc.).
Na kolejnych miejscach znalazły się: TVP2, TVN7, TV4, TVP Info, TVN24 i TV Puls.
Widzowie z tzw. grupy komercyjnej w wieku od 16 do 49 lat najchętniej oglądali Polsat. Mieszkańcy miast z grupy wiekowej 16-49 najczęściej włączali TVN.
Największą widownię w lutym zgromadził serial "M jak miłość" emitowany przez TVP2. 25 lutego oglądało go 7,34 mln widzów - podał portal wirtualnemedia.pl.
zew, wirtualnemedia.pl
Na kolejnych miejscach znalazły się: TVP2, TVN7, TV4, TVP Info, TVN24 i TV Puls.
Widzowie z tzw. grupy komercyjnej w wieku od 16 do 49 lat najchętniej oglądali Polsat. Mieszkańcy miast z grupy wiekowej 16-49 najczęściej włączali TVN.
Największą widownię w lutym zgromadził serial "M jak miłość" emitowany przez TVP2. 25 lutego oglądało go 7,34 mln widzów - podał portal wirtualnemedia.pl.
zew, wirtualnemedia.pl