W związku z przypadającą w sobotę 25 marca 60. rocznicą podpisania Traktatów Rzymskich, przewodniczący Rady Europejskiej Donald Tusk przypomniał na swoim profilu na Twitterze nagranie, które zostało przygotowane w 2014 roku z okazji 10-lecia obecności Polski w Unii Europejskiej. Spot został przygotowany przez agencję Gutenberg Networks Warszawa. Jak informowało wówczas Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, produkcja nagrania kosztowała 922,8 tysięcy złotych.
Na początku nagrania widzimy migawki z lat 90 m.in. prezenterzy Edyta Wojtczak oraz Jan Suzin składają Polakom życzenia noworoczne. Widzimy również kupców handlujących na Stadionie Dziesięciolecia. W dalszej części nagrania pojawiają się zdjęcia z ostatnich lat, kiedy Polska była już członkiem UE m.in. obrazki z ulicznych imprez czy meczów piłkarskich, a także wyremontowane polskie drogi czy atrakcje turystyczne takie jak Stadion Narodowy czy Centrum Nauki Kopernik. Spot kończy się ujęciem pokazującym Paula McCartneya, który w 2013 roku odwiedził Polskę. Przez cały filmik w tle słychać znany hit zespołu The Beatles „Hey Jude” nagrany w 1968 roku.