Produkowane od 2001 roku lalki Bratz charakteryzują się dużymi głowami i mocnym makijażem. O tym, że nie jest to marginalne zjawisko świadczy wyzwanie rzucone lalce Barbie. W 2006 roku Bratz dzieliły z Barbie segment nazywany „fashion dolls”, na którym produkty firmy Mattel miały 60 proc., a produkty MGA Entertainment 40 proc. rynku. Bratz to oczywiście nie tylko zabawki, ale także filmy animowane dla dzieci, albumy muzyczne i gry komputerowe.
Od pewnego czasu na Instagramie pod hasztagiem #bratzchallenge możemy znaleźć kolejne dowody na uwielbienie dla tych zabawek. Zawodowe kosmetyczki razem z amatorskimi entuzjastkami publikują zdjęcia własnych twarzy zestawione z lalkami, do których próbują się upodobnić. Na portalu można znaleźć setki interesujących prób i pomysłów. Część z nich naprawdę zasługuje na uwagę. Kilkanaście najlepszych zebraliśmy w naszej galerii, zamieszczonej na początku tekstu. Zapraszamy do oglądania.
Czytaj też:
Takich lalek nie widziałeś. Ken jako Jezus na krzyżu, a Barbie...
Bratz challenge. Internautki udają lalki Bratz na Instagramie