31-letni sprzedawca ryb z Pakistanu, który - by zachęcić klientów do zakupu ryb w jednym z londyńskich sklepów - zamiast wykrzykiwać slogany reklamowe zaczął... śpiewać, został gwiazdą muzyki pop w Wielkiej Brytanii.
Muhammad Shahid Nazir karierę zawdzięcza YouTube'owi, na który ktoś wrzucił jego "reklamową" piosenkę. Utworem zainteresowało się Warner Music Group, które z piosenki "One Pound Fish" ("Ryba za funta") zrobiło przebój zajmujący obecnie 29. miejsce na brytyjskiej liście przebojów.
Nazir podkreśla, że - mimo sukcesu - pozostaje "zwykłym straganiarzem" i nie wie jeszcze, czy zdecyduje się na nagranie kolejnych piosenek.
arb, deser.pl
Nazir podkreśla, że - mimo sukcesu - pozostaje "zwykłym straganiarzem" i nie wie jeszcze, czy zdecyduje się na nagranie kolejnych piosenek.
arb, deser.pl