-
Cierpienia współczesnego marketera
Czy zawód marketera przechodzi kryzys?
Artykuł sponsorowany -
Chcesz przestać tracić pieniądze firmy? Naucz Marketing i Sprzedaż współpracować!
Głównymi beneficjentami platform do automatyzacji marketingu są działy marketingu i sprzedaży. Każdy z tych działów ma nieco odmienne podejście do klientów, a współpraca między nimi bywa… ciężka. Niemniej współpraca ta bywa kluczowa....
Artykuł sponsorowany -
3 Najważniejsze trendy digital marketingu na 2018
Rok 2017 upływa pod znakiem Big Data, marketingu mobilnego i wielkiego come backu email marketingu. Firmy z różnych sektorów - tak B2B, B2C jak i Ecommerce zachwyciły się możliwościami oferowanymi przez kanał mobile i coraz śmielej...
Artykuł sponsorowanyWideo -
Damsko - męskie spojrzenie na digital marketing
Niedawno podczas lunchu zadaliśmy sobie pytanie, czy mężczyźni i kobiety patrzą inaczej na zagadnienia związane z marketingiem? Zamiast dać się złapać w pułapkę typowej międzypłciowej, pełnej stereotypów polemiki postanowiliśmy podejść...
Artykuł sponsorowany -
Lead Nurturing - sposób na zwiększenie ilości transakcji [Szczegółowa Checklista]
Wydawać by się mogło, że głównym zadaniem marketera jest pozyskanie jak największej ilości nowych kontaktów. Jeśli jednak podejdziesz do tego zdroworozsądkowo, zorientujesz się, że dodawanie coraz to nowych kontaktów do bazy bez...
Artykuł sponsorowany -
Jak sztuczna inteligencja zmieni handel online
Alan Turing, genialny, brytyjski matematyk stworzył teoretyczne podwaliny pod dzisiejszy rozwój i wykorzystanie technologii Machine Learning i mechanizmów sztucznej inteligencji (z ang. AI od Artificial Intelligence) już w latach ‘50 XX...
Artykuł sponsorowany -
Quo Vadis, Marketingu?
“Media cyfrowe to najlepsze co wydarzyło się w marketingu na przestrzeni ostatnich kilku lat.” Zdanie to padło kilka lat temu w wywiadzie, którego udzielał ojciec współczesnego marketingu i twórca koncepcji Marketing Mix - Philip Kotler....
-
Jak zmienić przypadkowych internautów w lojalnych klientów?
Podróż zakupowa klienta ecommerce bywa długa i kręta. O ile w B2B da się ją podciągnąć pod pewien schemat, o tyle w innych branżach klienci są bardziej samodzielni mogą zniknąć z radaru sprzedawcy w dowolnym momencie. Drogę tę można...
Artykuł sponsorowany -
Czy Polska zakocha się w Marketing Automation?
Mniej więcej 5 lat temu analityk Gartnera, Laura McLellan, oświadczyła, że do 2017 roku wydatki na technologie informatyczne w marketingu przewyższą te w IT i dodała, że działy marketingu przeznaczają coraz większą część swoich budżetów...
Artykuł sponsorowany -
Podstawy marketing automation w pigułce
Wszystkim znane jest powiedzenia, że zamiast pracować dużo powinno się pracować mądrze. Każdy interpretuje je na własny sposób - dla jednego będzie ono oznaczało outsourcing, dla drugiego optymalizację procesów, a dla jeszcze innego...
Artykuł sponsorowany -
16 problemów sklepów online, które rozwiązuje platforma marketing automation
Każdy biznes, czy to handlowy, usługowy, czy jeszcze inny zakładany jest z myślą o zyskach. Nikt przecież nie chce angażować środków finansowych, czasu i energii w interes, który od samego początku ma być spisany na straty. W fazie...
Artykuł sponsorowany -
13 prostych automatyzacji dla firm B2C i sklepów online
Automatyzacja marketingu może służyć różnym celom. Bardzo często zależą one od profilu konkretnej firmy. Wśród klientów z sektora B2C i e-commerce najczęściej podawanymi zastosowaniami platformy są: pozyskiwanie nowych kontaktów,...
Artykuł sponsorowany -
Marketing automation dla B2C i e-commerce? Tak, ale tylko z Customer Value Marketingiem
Platformy do automatyzacji marketingu są potężnymi narzędziami, które potrafią w znaczący sposób wpłynąć na poziom zysków danej firmy. Jak większość specjalistycznych narzędzi są one przeznaczone i tworzone dla pewnej grupy użytkowników....
Artykuł sponsorowany