30cze2014, 6:00 — By być wydajnym i uniknąć odkładania wszystkiego na później, trzeba zostać menedżerem swojego nastroju. Oto pięć sposobów, jak zwiększyć swoją efektywność w pracy.
25maj2014, 20:00 — Pobudzają kreatywność, zbliżają ludzi na różnych stanowiskach, pozwalają szybciej dojść do sedna i podjąć decyzję. Walking meeting, czyli służbowe spotkanie na spacerze.
27kwi2014, 20:00 — Ćwierć wieku temu Benny Hill był w Polsce u szczytu popularności. W tym samym czasie Brytyjczycy zdjęli jego program. Dziś jego humor odkrywają na nowo.
27kwi2014, 20:00 — Poczucie humoru stało się jedną z kompetencji zawodowych. Jeśli pracownik nie potrafi się śmiać, nie jest kreatywny i nie nadaje się na szefa.
6maj2001 — Iloraz inteligencji traci na znaczeniu.Wysoki iloraz inteligencji przestaje mieć znaczenie rynkowe - nie gwarantuje sukcesu zawodowego, a często nawet przeszkadza w jego osiągnięciu. - Nie radziłam sobie w życiu osobistym i zawodowym. Poszłam na...
25mar2001 — Każde pokolenie Polaków miało swoją wielką encyklopedię. Nic tak książce nie pomaga jak nazwanie jej encyklopedią. Wszelkie kompendia, leksykony, przewodniki i słowniki rozchodzą się jak świeże bułeczki. Bestsellerami są jednak encyklopedie...
4mar2001 — Kiedy w 1998 r. angielska gazeta "Daily Express" napisała, że małżeństwo Nicole Kidman i Toma Cruise’a jest na pokaz, aktorzy wytoczyli jej proces, który bez większego problemu wygrali. Pół roku temu Cruise zapewniał w wywiadach, że nic i...
25lut2001 — Reality shows sprawią, że Polacy staną się bardziej otwarci i przestaną się kryć z własnymi problemami. Ekran telewizora zaczyna spełniać funkcję kozetki w gabinecie psychoanalityka - już nie tylko bawimy się przed nim, nie tylko czerpiemy zeń...
18lut2001 — Z roku na rok przybywa ludzi żyjących samotnie. Oni sami tłumaczą swój styl życia zapracowaniem, wygodą, wysokimi wymaganiami. Psycholodzy ostrzegają jednak przed poważnym kryzysem relacji międzyludzkich. Gdy dwa lata temu Michał Piegat, 27-letni...
11lut2001 — Agnieszka Dydycz: "Muszę być twarda. Po kobiecemu unikam jednak konfrontacji". Z jednej strony twardy i bezwzględny wojownik, z drugiej - ciepły i wyrozumiały szef potrafiący zmobilizować wyczerpanych podwładnych. Jednocześnie człowiek po trupach...
28sty2001 — W pracy zaczyna się 60 procent związków damsko-męskich. Coraz więcej czasu spędzamy w pracy i coraz częściej przenosimy do niej nasze życie prywatne. Nie ma dziś biura bez nadgodzin i nie ma biura bez romansu. Nie w barze, nie na plaży, ale...