PZPN ma wybrać firmę, która przez cztery lata będzie ubierać reprezentację Polski. Startują Puma i Nike. - Wygra Nike - dowiedziała się "Gazeta Wyborcza" od informatorów.
Nowy sponsor wyda na ten cel 5-7 mln euro rocznie, ale jeszcze więcej może zarobić na reklamach i sprzedaży milionów koszulek podczas mistrzostw Europy w Polsce w 2012 r.
Puma złożyła ofertę prawie cztery miesiące temu, Nike dopiero w czwartek.
Nic w polskiej piłce nie może się stać bez Placzyńskiego z firmy Sportfive - twierdzi gazeta, która pisze, ze z trzech źródeł dowiedziała się, że to on załatwił kontrakt z Nike.
Placzyński zapewnia, że nie ma z tym przetargiem nic wspólnego, z Nike również.
Puma złożyła ofertę prawie cztery miesiące temu, Nike dopiero w czwartek.
Nic w polskiej piłce nie może się stać bez Placzyńskiego z firmy Sportfive - twierdzi gazeta, która pisze, ze z trzech źródeł dowiedziała się, że to on załatwił kontrakt z Nike.
Placzyński zapewnia, że nie ma z tym przetargiem nic wspólnego, z Nike również.