Wioska Sietes w hiszpańskiej Asturii, która liczy nie więcej niż 100 mieszkańców, była miejscem testów nowego produktu Microsoftu, Windows 7, podaje „ABC”.
Przez miesiąc 79 mieszkańców asturyjskiej wioski pracowało z najnowszym systemem operacyjnym Windows 7. Większość z nich zetknęła się z komputerem po raz pierwszy w życiu, bo na co dzień zajmują się hodowlą bydła i produkcją wina.
Eksperyment był częścią kampanii reklamowej Microsoftu, której celem jest nie tylko udowodnienie, że nowy system operacyjny jest najlepszym i najbardziej efektywnym jaki kiedykolwiek istniał. Microsoft chciałby także zatrzeć w swych użytkownikach złe wspomnienia o poprzednim – Windows Vista, który podważył pozycję Microsoftu w informatycznym świecie.
Nowy Windows ma wiele zalet: pozwala oszczędzać więcej energii elektrycznej, ładuje się w 30 sekund i jest w stanie normalnie pracować przy 50 otworzonych okienkach.
Programiści Microsoftu, kierując się sugestiami klientów, opracowali nowy większy i bardziej funkcyjny pasek zadań oraz stworzyli więcej opcji udostępniania dokumentów w sieciach lokalnych.
Tym razem jednym z priorytetów Microsoftu było bezpieczeństwo. Dlatego też system posiada własny program antywirusowy. Do innowacji należy możliwość użytkowania komputera bez pomocy myszy.
Pojawieniu się Windows 7 w Hiszpanii towarzyszyły sklepowe kolejki zaaferowanych klientów, którzy błyskawicznie wyczyścili półki z nowym produktem. Cena całego pakietu to 199 euro ze specjalną zniżką 70 euro dla użytkowników z zainstalowanym Windows Vista.
as
Eksperyment był częścią kampanii reklamowej Microsoftu, której celem jest nie tylko udowodnienie, że nowy system operacyjny jest najlepszym i najbardziej efektywnym jaki kiedykolwiek istniał. Microsoft chciałby także zatrzeć w swych użytkownikach złe wspomnienia o poprzednim – Windows Vista, który podważył pozycję Microsoftu w informatycznym świecie.
Nowy Windows ma wiele zalet: pozwala oszczędzać więcej energii elektrycznej, ładuje się w 30 sekund i jest w stanie normalnie pracować przy 50 otworzonych okienkach.
Programiści Microsoftu, kierując się sugestiami klientów, opracowali nowy większy i bardziej funkcyjny pasek zadań oraz stworzyli więcej opcji udostępniania dokumentów w sieciach lokalnych.
Tym razem jednym z priorytetów Microsoftu było bezpieczeństwo. Dlatego też system posiada własny program antywirusowy. Do innowacji należy możliwość użytkowania komputera bez pomocy myszy.
Pojawieniu się Windows 7 w Hiszpanii towarzyszyły sklepowe kolejki zaaferowanych klientów, którzy błyskawicznie wyczyścili półki z nowym produktem. Cena całego pakietu to 199 euro ze specjalną zniżką 70 euro dla użytkowników z zainstalowanym Windows Vista.
as