Nadchodzi czas e-delikatesów

Nadchodzi czas e-delikatesów

Dodano:   /  Zmieniono: 
Sklepy internetowe otwierają nową usługę - towar zamawiamy w sieci, a odbieramy go osobiście. To może zrewolucjonizować rynek zakupowy w Polsce - zapowiada "Dziennik Gazeta Prawna".
Testy tego systemu właśnie przeprowadza sieć Real. Brytyjska sieć Tesco wprowadziła go na rodzimym rynku kilka lat temu i zarabia na sprzedaży internetowej 2 mld funtów rocznie. Teraz przymierza się do podbicia naszego rynku.

W internetowym sklepie Piotr i Paweł już można zamówić zakupy spożywcze i odebrać je we wskazanym miejscu. Można zamówić też dostawę do domu. Lider internetowych zakupów spożywczych Alma24.pl w tym roku dobije do 33 mln zł obrotów, podczas gdy w 2008 roku wynosiły one zaledwie 6 mln zł.

Statystyczny klient robiący regularne zakupy w Internecie oszczędza ok. 12 godzin miesięcznie na chodzeniu po sklepie i dojazdach.