Firmy spożywcze zaczynają różnicować klientów ze względu na płeć – czytamy w „Pulsie Biznesu”. Pojawiły się pierwsze produkty specjalnie dla mężczyzn.
Dotychczas za „męskie” produkty uważano najnowsze modele telefonów, sprzętu sportowego czy aut. Teraz podjęto próbę stworzenia specjalnych produktów spożywczych dla mężczyzn.
I tak od kilkunastu miesięcy dostępne są na rynku męskie jogurty Bakomy – 7 zbóż MEN. Natomiast na początku lipca dostępne będą wyroby gotowe warzywno-mięsne dla mężczyzn produkowane przez Makarony Polskie. Firma będzie uzupełniać produkty dla mężczyzn o skrobię, dodając poza mięsem i warzywami kluski, kasze czy ziemniaki. Firmy nie przewidują natomiast specjalnych produktów dla kobiet, gdyż - zdaniem cytowanych przez gazetę ekspertów - na ogół wolą one same coś szybkiego przygotować.