Teoretyczny egzamin na prawo jazdy może nie być jednakowy we wszystkich WORD-ach w kraju - informuje "Dziennik Gazeta Prawna".
Kierowane przez Sławomira Nowaka (PO) Ministerstwo Transportu zakładało, że 19 stycznia wszystkie Wojewódzkie Ośrodki Ruchu Drogowego (WORD) będą miały jednolity system do przeprowadzania egzaminów teoretycznych na prawo jazdy. Tymczasem ośrodki chcą powierzyć wykonanie systemu dwóm firmom.
Przetarg na nowy system miał być wspólny dla wszystkich ośrodków egzaminacyjnych, a zwycięzca miał być jeden. Przedstawiciele WORD-ów twierdzą, że szczegółowe przepisy opisujące wymogi stawiane systemowi zostały stworzone zbyt późno, by przygotować wspólny przetarg.
Dlatego uruchomiono 49 oddzielnych postępowań - donosi "DGP". O zlecenia starają się PWPW/HP oraz ITS/Sygnity. 25 WORD-ów opowiada się za ofertą PWPW/HP, 4 chce umowy z ITS/Sygnity, pozostałe nie podjęły jeszcze decyzji.
Ponieważ każdy z oferentów przygotował swoją bazę pytań na egzamin teoretyczny może się okazać, że pytanie o tę samą kwestię jest inaczej punktowane przez produkt PWPW/HP, a inaczej przez system ITS/Sygnity, co może mieć wpływ na końcowy wynik egzaminu na prawo jazdy - konkluduje "DGP".
Przetarg na nowy system miał być wspólny dla wszystkich ośrodków egzaminacyjnych, a zwycięzca miał być jeden. Przedstawiciele WORD-ów twierdzą, że szczegółowe przepisy opisujące wymogi stawiane systemowi zostały stworzone zbyt późno, by przygotować wspólny przetarg.
Dlatego uruchomiono 49 oddzielnych postępowań - donosi "DGP". O zlecenia starają się PWPW/HP oraz ITS/Sygnity. 25 WORD-ów opowiada się za ofertą PWPW/HP, 4 chce umowy z ITS/Sygnity, pozostałe nie podjęły jeszcze decyzji.
Ponieważ każdy z oferentów przygotował swoją bazę pytań na egzamin teoretyczny może się okazać, że pytanie o tę samą kwestię jest inaczej punktowane przez produkt PWPW/HP, a inaczej przez system ITS/Sygnity, co może mieć wpływ na końcowy wynik egzaminu na prawo jazdy - konkluduje "DGP".