Zarząd Transportu Miejskiego stworzył "Katalogu reklam niepożądanych w komunikacji miejskiej". Wynika z niego, że w warszawskim metrze, autobusach i tramwajach nie będzie można umieszczać reklam erotycznych, reklam piwa, ani innych reklam "szkodzących komunikacji miejskiej" - pisze "Rzeczpospolita".
ZTM wyjaśnia, że stworzył katalog, ponieważ do obowiązków Zarządu należy dbanie o komfort pasażerów, którzy mogą nie życzyć sobie reklam niezgodnych z normami współżycia społecznego.
Tymczasem firmy reklamowe nie kryją zaskoczenia stworzeniem przez ZTM regulaminu wewnętrznego - zwracają uwagę, że wiele zakazów, które się w nim znajduje, zapisano już w prawie (np. zakaz reklamowania alkoholu).
Tymczasem firmy reklamowe nie kryją zaskoczenia stworzeniem przez ZTM regulaminu wewnętrznego - zwracają uwagę, że wiele zakazów, które się w nim znajduje, zapisano już w prawie (np. zakaz reklamowania alkoholu).